Saturday, July 19, 2014

Serius, kali ni cerita lagi palsu

aku nak bangun hari ni rasa macam malas je. macam nak teruskan peluk bantal ni. angan-angan macam peluk bini. seronok. angin kipas pun rasa macam angin aircond. lagi pulak mimpi tengah makan nasi lemak kerang. peluk bini dalam aircond sambil makan nasi lemak kerang...heaven..tapi, bunyi alarm tu kacau lagi. menyampah. kalau aku ada mesin masa, aku akan patah balik ke malam tadi. masa tengah pasang alarm. akan aku pukul diri aku yang mengada-ngada letak alarm pukul 6.30 pagi. benci...
aku kena bangun. aku kena jadi pekerja yang berdedikasi. aku kena pastikan semua in aku out hari ni jugak. aku bangun. arghh..enaknya tidur aku tadi. takpe-takpe. malam ni boleh tidur lagi. sekarang aku kena mandi. kena wangi-wangi. kalau busuk nanti takde siapa pun akan pandang muka kacak aku. dari jauh diorang dah paling muka sebab hidung tak tahan bau. cis, manusia diskriminasi.
arghh..aku malas nak cerita panjang-panjang. aku tak tahu hari ni cuti. dah sampai office. dah duduk nak dekat setengah jam, baru pak guard kata " Buat O.T ke? bagusnya buat O.T time nuzul Al-Quran ni..

p.s
Aku nak cipta mesin masa. Aku nak pukul diri aku yang pasang alarm tu. Bodoh piang tak terkata

No comments: